"DUK"

  1. Kaip tapti Smart Gym nariu? Norint įsigyti narystę kviečiame apsilankyti Smart Gym šiuo laiku: darbo dienomis 17.30-19.30, šeštadieniais - pagal išankstinį susitarimą. Jei nurodytas laikas jums labai nepatogus, susisiekite su mumis ir pasistengsime rasti visiems patogų variantą.
  2. Ką reikia turėti su savimi registruojantis pirmą kartą? Pirmą kartą registruojantis su savimi turėkite galiojantį asmens dokumentą su nuotrauka.
  3. Kokiu būdu galiu atsiskaityti už prekes bei paslaugas? Smart Gym sporto klube galite atsiskaityti tiek grynais pinigais, tiek banko kortele.
  4. Kada galiu pradėti sportuoti įsigijęs narystę? Įsigijus narystę sportuoti galite pradėti iš karto arba abonementas gali būti aktyvuotas kitą pasirinktą dieną, tačiau ne vėliau kaip per 30 dienų nuo įsigijimo dienos.
  5. Įsigijau narystę – kada galiu lankytis Smart Gym? Lankytojai Smart Gym gali sportuoti kiekvieną dieną nuo 05:30 val. ryto iki 23:00 val. vakaro neribotą trukmę. Smart Gym veikia be poilsio dienų.
  6. Kokia narystės kaina? 1 mėnesio kaina – 25 Eur, 3 mėnesių kaina – 60 Eur, 6 mėnesių kaina – 95 Eur.
  7. Ar įsigydamas narystę turiu sumokėti visą sumą iš karto? Taip, perkant abonementą turite sumokėti pilną paslaugos kainą.
  8. Ar Smart Gym taikomas registracijos mokestis? Taip, Smart Gym taikomas vienkartinis pirminės registracijos 5  Eur mokestis. Vienkartinis mokestis taikomas už asmeninį įėjimo žetoną (3 Eur) bei asmeninį spintelės užraktą (2 Eur). Šis mokestis nėra privalomas, jei lankytojas yra įsigijęs savo žetoną ir/ar užraktą.
  9. Ar taikomos papildomos nuolaidos? Ne, nuo nurodytų narysčių kainų nėra netaikomos jokios papildomos nuolaidos.
  10. Man reikalinga PVM sąskaita-faktūra. Atsiskaitymo metu informuokite mus, kad Jums reikalinga sąskaita-faktūra (jei narystę tęsiate internetu, apie reikalingą sąskaitą-faktūrą informuokite el.paštu perkunkiemis@smartgym.lt arba privačia žinute facebook paskyroje). Dokumentą paruošime per kelias dienas ir informuosime, kada galite jį atsiimti.
  11. Noriu nutraukti sutartį, ką daryti? Smart Gym narystė nėra stabdoma ar kitaip nutraukiama. Pasibaigus abonemento galiojimui nei žetono, nei spintelės užrakto grąžinti nereikia, kadangi už juos sumokate pirminės registracijos metu ir jie yra Jūsų asmeninė nuosavybė. Jei ateityje nuspręsite narystę pratęsti, tai padaryti bus paprasta naudojantis jau užregistruotu asmeniniu Jūsų žetonu.
  12. Ar galiu sustabdyti turimą narystę? Ne, Smart Gym narystės nėra stabdomos. Žinoma, atsižvelgiame į rimtas priežastis, kaip pavyzdžiui, rimta liga ar susižalojimas. Tokiu atveju sprendimo priėmimui prašome pateikti gydytojo išrašą ar nedarbingumo pažymėjimą.
  13. Kaip galiu pratęsti turimą narystę? Pratęsti narystę galite atvykus į Smart Gym administracijos darbo metu arba smartgym.lt tinklapyje – prisijungus prie savo internetinės bankininkystės ir atlikus apmokėjimą pasirinktai abonemento galiojimo trukmei. Narystė atnaujinama per kelias valandas, apie tai gaunate patvirtinimą telefonu arba el.paštu. Paprasta ir patogu! :)
  14. Pamečiau įėjimo žetoną, ką daryti? Pametus įėjimo žetoną prašome atvykti administracijos darbo metu. Sumokėjus 3 Eur mokestį Jums bus išduotas naujas asmeninis įėjimo žetonas.
  15. Noriu įsigyti dovanų kuponą, kaip galiu tai padaryti? Įsigyti Smart Gym dovanų kuponą galite atvykus į pasirinktą sporto klubą administracijos darbo laiku arba smartgym.lt tinklapyje - prisijungus prie savo internetinės bankininkystės ir atlikus apmokėjimą pasirinktai dovanų kupono sumai.
  16. Neturiu galimybės atvykti atsiimti dovanų kupono, ar galiu jį gauti paštu? Taip, tokiu atveju pirkdami smartgym.lt tinklapyje pasirinkite dovanų kupono atsiuntimą elektroniniu paštu ir mes jį jums išsiųsime per 2 valandas. Tokiu atveju dovanų kuponą atsispausdina gavėjas.
  17. Per kiek laiko reikia aktyvuoti dovanų kuponą? Smart Gym dovanų kuponas galioja 6 mėn. nuo įsigijimo dienos.
  18. Į ką keičiamas dovanų kuponas? Dovanų kuponą galima iškeisti į bet kurią Smart Gym parduodamą prekę ar teikiamą paslaugą (narystę, treniruotes su asmeniniu treneriu, maisto papildą ir kt.).
  19. Ar Smart Gym vyksta grupinės treniruotės? Ne, Smart Gym nevyksta grupinės treniruotės.
  20. Ar Smart Gym yra dušai? Taip, Smart Gym persirengimo kambariuose rasite erdvias ir patogias dušo kabinas ir kitą reikalingiausią įrangą.
  21. Kur galiu laikyti asmeninius daiktus treniruotės metu? Treniruotės metu asmeninius daiktus galite laikyti spintelėje persirengimo kambaryje. Spintelę užrakinkite asmeniniu užraktu. Po treniruotės spintelę turite palikti tuščią ir atrakintą. Atkreipiame dėmesį, kad Smart Gym neatsako už paliktus daiktus. Rekomenduojame į sporto klubą nesinešti vertingų daiktų.
  22. Ar galiu asmeninį spintelės užraktą palikti sporto klube? Taip, asmeninę spynelę patogiai galite laikyti persirengimo kambariuose esančiose tam skirtose specialiose vietose. Tokiu atveju nepamirškite originaliai pažymėti spynelės, kad atskirtume savąją nuo kitų.
  23. Kokius treniruoklius rasiu Smart Gym? Smart Gym rasite modernius, ergonomiškus, patikimus treniruoklius. Sporto salė suskirstyta į kardio, jėgos, laisvųjų svorių bei ramybės zonas. Daugiau pasižvalgyti kviečiame užsukus gyvai arba peržiūrėjus nuotraukas smartgym.lt tinklapyje arba facebook paskyroje esančiuose albumuose.
  24. Nežinau, kaip naudotis treniruokliais. Administratoriai Jums suteiks bendrą informaciją apie sporto salę bei joje esančius treniruoklius. Smart Gym dirbantys administratoriai nėra kvalifikuoti treneriai, todėl siekiant Jūsų saugumo ir efektyvaus darbo su treniruokliais, rekomenduojame užsisakyti asmeninę treniruotę su pas mus dirbančiais treneriais.
  25. Noriu sportuoti drauge su treneriu, kaip pradėti? Darbui su treneriu kviečiame registruotis telefonu (treniruotės laikas derinamas individualiai). Treneris Nedas – tel. 8662 31727. Dagiau informacijos - skiltyje Treniruotės.
  26. Noriu pirmą kartą sporto klubą išmėginti nemokamai, ar tai įmanoma? Ne, Smart Gym netaikoma galimybė nemokamam išbandymui ar vienkartiniam apsilankymui. Kviečiame užsukti apsidairyti administracijos darbo metu, gauti atsakymus į rūpimus klausimus ir įvertinti klubo tinkamumą sau.
  27. Ar Smart Gym galiu įsigyti maisto papildų? Taip, Smart Gym galite įsigyti įvairių firmų produkcijos.
  28. Pastebėjau gedimą sporto klube, ką daryti? Pastebėjus gedimą, iškilus klausimui ar kitai problemai, prašome nedelsiant susisiekti su mumis tel. 8670 35338.
  29. Ar Smart Gym veikia bevielis internetas? Taip, pas mus galite nemokamai naudotis bevieliu internetu. Slaptažodį rasite skelbimų lentoje.
  30. Kodėl turėčiau rinktis Smart Gym? Smart Gym neabejotinai verta rinktis dėl ilgo ir patogaus darbo laiko bei žemų kainų. Užsukite pas mus – šypsodamiesi papasakosime daugiau! :) 
logo

KONTAKTAI

Eitminų g. 20, Vilnius
+37067035338
perkunkiemis@smartgym.lt

Search